Become a MacRumors Supporter for $50/year with no ads, ability to filter front page stories, and private forums.

latchiopal

macrumors newbie
Original poster
Nov 11, 2008
9
0
Hi,

Any Danes who has jet recived the new macbook air rev. 2.0?

My employer has orderd one for me, but the waiting time is killing me:(

regards

bigrasmusdk

macrumors member
Nov 11, 2008
35
0
hey I'm from CPH!

I just got mine today, unfortunately, there were NO FOUR FINGER SWIPE on it ?...hmm.. Talked with Apple Care and now I am getting a replacement....

MORE WAITING TIME :(

latchiopal

macrumors newbie
Original poster
Nov 11, 2008
9
0
hey I'm from CPH!

I just got mine today, unfortunately, there were NO FOUR FINGER SWIPE on it ?...hmm.. Talked with Apple Care and now I am getting a replacement....

MORE WAITING TIME :(

Bummer - did you order from apple store or from Humac?
I gues it is 128 ssd model?

bigrasmusdk

macrumors member
Nov 11, 2008
35
0
Bummer - did you order from apple store or from Humac?
I gues it is 128 ssd model?

Hej jeg købte fra Apple online store, men problemet lader til at være størrer, og påvirke alle MBA 2.0 som ikke har et US keyboard. Defor vil jeg råde dig til at tjekke om du har 4 fingres swipe ligeså snart du får den.

Sorry for non-english post :)

latchiopal

macrumors newbie
Original poster
Nov 11, 2008
9
0
Hej jeg købte fra Apple online store, men problemet lader til at være størrer, og påvirke alle MBA 2.0 som ikke har et US keyboard. Defor vil jeg råde dig til at tjekke om du har 4 fingres swipe ligeså snart du får den.

Sorry for non-english post :)

Again sorry for the non-english;)
Har du prøvet at lave de software modifikation som er beskrevet i denne tråd?
https://forums.macrumors.com/posts/6475187/

Kan forstå at flok har fået gang i 4-fingeres ved at gøre som beskrevet.

Jeg går selv og venter på at de får sendt HDD modellen - er ved at gå amok over at vente:(

andrewp

macrumors member
Oct 24, 2008
72
0
I ordered/bought the MBA 3 weeks ago in Copenhagen and I still haven't recieved it.
They told me that I would get it this week but the newest information told me that I have to wait untill 8th December to get it...

It's kinda sad :(

latchiopal

macrumors newbie
Original poster
Nov 11, 2008
9
0
I ordered/bought the MBA 3 weeks ago in Copenhagen and I still haven't recieved it.
They told me that I would get it this week but the newest information told me that I have to wait untill 8th December to get it...

It's kinda sad :(

Did you order the 128ssd model? I ordert the hdd model and haven't got any delivey information...

bigrasmusdk

macrumors member
Nov 11, 2008
35
0
Again sorry for the non-english;)
Har du prøvet at lave de software modifikation som er beskrevet i denne tråd?
https://forums.macrumors.com/posts/6475187/

Kan forstå at flok har fået gang i 4-fingeres ved at gøre som beskrevet.

Jeg går selv og venter på at de får sendt HDD modellen - er ved at gå amok over at vente:(

Hey

Ja jeg prøvede det hack, det lykkedes også at få vist 4 fingre swipe i "Pegefelt" i "systemindstillinger" MEN, det virkede stadig ikke... Altså det virker som en firmware/hardware fejl. (Normal var der kun vist 1,2 og 3 fingre swipe i "pegefelt menuen")

TNT har hentet den igår... HÅBER inderligt at den nye jeg får ikke har samme problem.

elninom

macrumors newbie
Nov 18, 2008
10
0
Vat

I`m also from copenhagen. Sorry, I cannot speak Danish, just living here.
I want to buy a new macbook air from uk ebay. Will I pay tax,vat or extra charge on Danish duty?

Register on MacRumors! This sidebar will go away, and you'll see fewer ads.